вівторок, 24 березня 2020 р.

22 група Технологічне устаткування галузі за 24.03.2020. ЛПР №5


Тема програми:  Машини  для  обробки тіста та напівфабрикатів (2)

Лабораторно-практична робота 5(2год)
Тема. Вивчення будови, принципу роботи машини для  обробки тіста та напівфабрикатів . Ознайомлення з технічною документацією.

Мета:  закріплення  теоретичних умінь та навичок на практиці; залучити  учнів до різних виді самостійної діяльності - практичної, інтелектуальної, предметної.
      Формування експериментальних умінь та навичок, на якому учні користуються різними обладнанням, проводять досліди, спостереження, знімають показники, описують отриманні результати, складають звіти  і роблять висновки.
Матеріали та обладнання: інструкційна карта виконання  лабораторно-практичного заняття 5, макети або схеми обладнання; конспект лекцій; підручник.
Хід роботи
1.      Машини для розкачування тіста
2.      Машини для дозування тіста
3. 
Хід виконання
1.      Завдання №1. Машини для розкачування тіста

Завдання № 1. Машини для розкочування тіста
Машина МНРТ-130/600 для розкочування тіста
1.1.      Призначена __________________________________________________________
______________________________________________________________________________
1.2. Складається:
Ø  ___________________________________
Ø  ___________________________________
Ø  ___________________________________
Ø  ___________________________________
Ø  ___________________________________
Ø  ___________________________________
1.3.            Вставити пропущені слова у речення. Принцип дії. Підготовлене тісто ____________не більш як _____кг і розкачане _________ до товщини ___мм укладають на __________ кон­веєр і _______________ до обертових ____________, які захоплюють ___________ і ___________ його. Після цього тісто потрапляє на ____________ кон­веєр. Розкочують тісто в 2—3 _________, змінюючи _______ між __________.
1.4.            Опишіть правила експлуатації.
Перед початком роботи: _________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Під час роботи: _________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Після закінчення роботи:_______________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 Заборонено:
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
1.4.       Розшифрувати літерне та цифрове позначення машини  МНРТ-130/600.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Запишіть послідовність будови механізму
1    ________________ ; 2 — __________________; З — __________________;
4 _______________; 5 — __________________; 6   ___________________;
7— __________________; 8 — __________________; 9 - _________________.







Завдання №2.  Машини для відсаджування заготівок із тіста. (Описати будову, робочі органи, вставити пропущені слова)
 2.1. Призначення МТВ _________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2.2. Машина складається з яких  механізмів:
1.      ___________________________________
2.      ___________________________________
3.      ___________________________________
4.      ___________________________________
5.      ___________________________________
6.      ___________________________________
2.3. Привід містить:
1.      ___________________________________
2.      ___________________________________
3.      ___________________________________
4.      ___________________________________
2.4. Коробка передач вико­нує функції:
1.___________________________________________________________________________
2.___________________________________________________________________________ 3.___________________________________________________________________________ 4.___________________________________________________________________________ 5.___________________________________________________________________________ 6.___________________________________________________________________________ 7.___________________________________________________________________________ 8.___________________________________________________________________________ 9.___________________________________________________________________________ 10.__________________________________________________________________________
2.5. Механізм дозування та регулювання величини дози заготівок містить:
1.      ___________________________________
2.      ___________________________________
3.      ___________________________________
4.      ___________________________________
5.      ___________________________________


   
2.13. Розшифрувати літерне та цифрове позначення машини  МТВ.
__________________________________________________________




______________
Запишіть послідовність будови механізму

— ланцюгова передача;
— поршень;
— ме­ханізм дозування; 
— рухомий стіл;
 — завантажувальний бункер;
— корпус.


Висновок __________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Оцінка ____________ Викладач _____

Домашнє завданн: опрацювати ЛПР№5 і дані занести у зошит

Немає коментарів:

Дописати коментар

Група №2Р. Торговельно-техн.обл.за 18.09.2020 р.

  ОФ- 3.2 Обслуговування відвідувачів ЗРГ ОФ-3.2.1. Організація процесу  обслуговування. Тема уроку №17. Допоміжне обладнання в організаціі ...